poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Kim jest podlaski grzybiarz?

 Mam na imię Marian, mówią mi Grzybiarz. Mieszkam na Podlasiu, stąd przydomek "Podlaskiego Grzybiarza". Mam 59 wiosen - pewnie więcej niż większość moich czytelników. Zamiłowanie to grzybów odziedziczyłem po ojcu, którego to hobby było grzybobranie. Uwielbiam spędzać całe dnie w lesie, na łonie natury, w towarzystwie tych małych cudów świata jakimi są grzyby. 

 Przedstawiam Wam, drodzy czytelnicy, mojego avatara. Postać elektroniczną, która ma przypominać mnie. Uznałem jednak, że trochę szaleństwa nie zaszkodzi, więc dodałem sobie dwa kucyki. Mam nadzieję, że nikogo tym nie uraziłem. Na moim blogu możecie znaleźć informacje o moich ulubionych lasach na Podlasiu, grzybach które można znaleźć tu i tam, w jakich porach roku najlepiej jest się wybierać na grzybobranie. W przyszłości planuje również objazd po Polsce w poszukiwaniu skarbnic pięknych, polskich, dorodnych grzybów. Pragnę również zachęcić do spędzania więcej ilości czasu na łonie natury, zwłaszcza teraz w dobie komputerów i telefonii komórkowej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz